مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک گفت: با تلاش‌های مسئولان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی در شهربابک صادر شده است.
کد خبر: ۵۹۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 22 April 2018

زین الدینی مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان شهربابک گفت: خوشبختانه علی اسدی نماینده این دوره مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، به صورت اداری و زیرساختی در جهت رفع مشکلات شهرستان قدم بر میدارد و فارغ از هر گونه شعار تبلیغاتی و بزرگنمایی به صورت عملی در این راه اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: لزوم ساخت یک بیمارستان جایگزین در شهرستان شهربابک با توجه به فرسودگی و استاندارد نبودن ساختمان بیمارستان ولیعصر، وجود جامعه‌ی کارگری، عبور جاده ترانزیتی از شهرستان و همچنین افزایش جمعیت کاملا مشهود و مبرهن است که تا کنون موفق به اخذ مجوز این بیمارستان نشده بودیم و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته بود بدون اخذ مجوز به سرانجامی نرسیده بود و در ابتدای راه به بن بست رسیدند.

زین الدینی یادآور شد: علی اسدی نماینده مردم شهربابک با دعوت از چند تن از معاونان وزیر بهداشت و رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان توانست مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی جایگزین را گرفته و مهم‌ترین اقدام را در این زمینه انجام دهد و برای اولین بار صدای مشکلات بیمارستان را فراتر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان به وزراتخانه رسانده و نتیجه بگیرد.

وی در پایان با اظهار خرسندی از اخذ و راه اندازی کد دوم اورژانس شهری در شهربابک و همچنین تامین یک دستگاه آمبولانس مجهز از تلاش‌های علی اسدی نماینده و سایر مسئولان قدردانی نمود و خواستار حمایت و همکاری بیشتر برای بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار