فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت :خودرو حامل ۹ کیلو گرم‌مواد روان گردان شیشه در نرماشیر توقیف شد.
کد خبر: ۵۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ 24 April 2018

سرهنگ"حسین یوسف آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که به مقصد اصفهان در حرکت بود، مشکوک و دستور ایست دادند.
وی با اشاره به انتقال خودرو توقیفی به پارکینگ افزود:در بازرسی فنی و تخصصی ازپژو ۴۰۵ مقدار ۹ کیلوگرم مواد روانگردان صنعتی از نوع شیشه کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودرو‌ها جاسازی شده بود، گفت:با اشرافیت بالا، تیز هوشی و تخصص ماموران پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی‌ماند.
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه مواد روانگردان شیشه تاثیر مستقیم بر عملکرد مغز داد، که فرد پس از مصرف دچار توهم شده و اتفاقات ناگواری زیادی از جمله قتل به خاطر مصرف این مواد مخدر روانگردان شکل گرفته است، افزود:برخورد با معضل مواد مخدر نیاز به عزمی جمعی و همگانی دارد، ک. شهر وندان نسبت به این معضل خانمان سوز اجتماعی با حساسیت برخورد کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار