شهردار کرمان با اشاره به اینکه تمام کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان فعال است گفت: بخشی از تجهیزات پل‌های شهر کرمان در کارخانه در حال احداث است.
کد خبر: ۵۹۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ 25 April 2018

سیدمهران عالم زاده امروز عصر در حاشیه بازدید علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان از پروژه‌های شهری کرمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پروژه میدان آزادی در حال فعالیت بوده و متوقف نیست.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار متعهد شده که تا شهریورماه سال جاری این پروژه را به اتمام برساند گفت: بخش اصلی پروژه تملک املاک خیابان بهمنیار است که باید توسط شهرداری انجام شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه مبلغ حدود 70 میلیارد تومانی برای تملک املاک این پروژه لازم است افزود: این پروژه در خیابان بهمنیار تا رفع تعرض دچار مشکل است.

وی در ارتباط با پیشرفت فیزیکی سایر پروژه‌های شهری کرمان خاطرنشان کرد: پل سیدی نیز تا پایان تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عالم‌زاده با اشاره به اینکه تمام کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان فعال است گفت: بخشی از تجهیزات پل‌های شهر کرمان در کارخانه در حال احداث است.

به گزارش تسنیم استاندار کرمان در جریان بازدید از پروژه‌های شهری کرمان از تقاطع میدان آزادی شهر کرمان در بخش‌های مختلف بازدید و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار