استاندار کرمان با اشاره به اینکه روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری کرمان خوب است گفت: پروژه میدان آزادی کرمان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 25 April 2018

علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز از پروژه در حال احداث تقاطع غیرهمسطح مجموعه میدان آزادی در شهر کرمان بازدید کرد.

در این بازدید که آیت‌اللهی موسوی معاون استاندار و سردار عباس اکبری مسئول گروه تخصصی شهید رجائی قرارگاه خاتم نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت پروژه‌های شهری قرارگاه خاتم در کرمان بررسی شد.

استاندار کرمان در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجم پروژه‌هایی که در سطح شهر کرمان در اجرا می‌شود بالا است و به‌همین دلیل در تقویم مالی جای داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهر کرمان مسیر قانونی خود را برای اجرا طی کرده است بیان کرد: قرارگاه خاتم یک کارخانه مجهز در کرمان برای احداث این پروژه‌ها تاسیس کرده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه فضای همدلی و همراهی باعث شد که اجرای زیرساخت‌های پروژه‌ها به سرعت انجام شود افزود: خوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی کرمان هم پای کار بودند.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از کار در میدان آزادی و سایر تقاطع‌ها در زیر زمین انجام شده که قابل رویت از سوی مردم نیست عنوان کرد: کارگاه قرارگاه خاتم در کرمان فعال است و بخشی از پروژه در کارخانه در حال احداث است و بعد در محل پروژه نصب می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: مانند همیشه از فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان تشکر می‌کنم که با توجه به مشکلات مالی سرعت کار خوب بوده و اگر کاستی هم هست مربوط به استان است.

وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری کرمان خوب است گفت: پروژه میدان آزادی کرمان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و مسیر پروژه بام کرمان باز شده و در بازدیدی که امروز انجام شد تله‌کابین شهر کرمان تا شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم در این بازدید سردار عباس اکبری با بیان اینکه تا جایی که توانستیم با منابع مالی محدود در کرمان کار کردیم و قصد ما خدمت به مردم است اظهارداشت: تعهدات شهرداری طبق توافق قبلی انجام شد اما زمان را از ما گرفت و مبلغی هم به‌صورت چک پرداخت شد که ما را با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران با توجه به وضعیت فعلی کشور و مشکلات ارزی حاضر به نسیه کارکردن نیستند گفت: سازمان ما آنقدر از دولت بدهی دارد که خودش دچار مشکل شده است.

مسئول گروه تخصصی شهید رجائی قرارگاه خاتم با بیان اینکه مردم هم می‌گویند قرارگاه خاتم و سپاه در حال کار است و دیگر نمی‌گویند که دولت بدهی دارد بیان کرد: نباید این بدبینی برای سپاه در جامعه به‌وجود آید و تولید قطعات بتنی باقوت در حال انجام است اما نیازمند تامین منابع مالی هستیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار