نماینده مجلس:
نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: با تمام توان پیگیر رفع مشکلات کشاورزان هستیم تا شاهد کاهش ضرر این بخش مهم جامعه باشیم.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 25 April 2018

احمد حمزه  به ریختن محصولات کشاورزی در مقابل درِ دفتر خود اشاره و بیان کرد: این عمل توسط کشاورزان انجام نگرفته و پشت پرده این مساله، مسائل سیاسی بوده است.
وی افزود: نخستین روز کاری مجلس بعد از تعطیلات سال جدید تذکر کتبی و نطق شفاهی در زمینه مشکلات کشاورزی جنوب کرمان انجام شد و این نشان از به فکر بودن نماینده این منطقه در زمینه مشکلات کشاورزی است.
وی ادامه داد: نامه نگاری با معاون اول رییس جمهوری، مسئول دفتر رئیس جمهوری و نشست با مسئولان بانک کشاورزی و وزیر جهاد کشاورزی از دیگر پیگیری های نماینده مردم جنوب کرمان در زمینه مشکلات کشاورزی این منطقه بوده است.
وی به خرید حمایتی محصول گوجه کشاورزان جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی سازمان تعاون روستایی در ابتدای فصل برداشت برای جلوگیری از ضرر کشاورزان اقدام به خرید حمایتی این محصول کرده است.
وی افزود: سازمان تعاون روستایی هیچ زمان ابتدای برداشت محصولات کشاورزی اقدام به خرید نمی کرد ولی با توجه به شرایط کشاورزی منطقه جنوب کرمان در ابتدای فصل اقدام به خرید حمایتی کرده است.
وی ادامه داد: قیمت خرید سازمان تعاون روستایی مناسب نیست ولی دولت توان خرید محصولات کشاورزی را با قیمت بالا ندارد و فقط برای جلوگیری از ضرر کشاورزان با قیمت توافقی اقدام به خرید کرده است.
حمزه تصریح کرد: قیمت سیب زمینی و پیاز بد نیست ولی قیمت محصول هندوانه به دلیل اینکه سال های گذشته این محصول صادر می شده است هم اکنون مناسب نیست.
وی با بیان اینکه مشکلات کشاورزان را درک می کنم، گفت: کشاورزان حق دارند اعتراص کنند و ما هم به عنوان نماینده مردم پیگیر رفع مشکلات آنها هستم.
امروز (سه شنبه) تصویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اعتراض کشاورزان جنوب کرمان و ریختن محصولات کشاورزی خود مقابل دفتر ارتباطات مردمی نماینده پنج شهر جنوبی کرمان منتشر شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار