فرمانده قرارگاه ابوذر پليس استان از كشف 448 كيلوگرم ترياك و حشيش در چند عمليات ماموران يگان تكاوري شهرستان راور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 25 April 2018

 به گزارش تابناک کرمان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مهدوي نيا"در اين خصوص گفت: ماموران يگان تكاوري شهرستان راور با انجام كار اطلاعاتي و اشرافيت بر محدوده استحفاظي طي دو عمليات 448 كيلوگرم ترياك و حشيش كشف كردند.

وي در تشريح اين عمليات ها افزود: ماموران اين يگان با انجام كار اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان برای انتقال يك محموله مواد مخدر اطلاع يافتند و در اين راستا در محدوده جاده خاکی "بهرام جرد" به يك دستگاه خودرو مزدا مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند.

سرهنگ مهدوي نيا بيان داشت: اين خودرو با سرعت عمل و اقدام عملياتي ماموران متوقف و در بازرسي از آن 202کیلوگرم ترياك و 2 كيلوگرم هروئين كشف شد.

وي در خصوص عمليات ديگر اين يگان هم گفت: ماموران يگان تكاوري راور با اشرافيت اطلاعاتي از ورود يك كاروان پياده حمل مواد مخدر و قصد شوم آن ها برای عبور از محدوده يكي از ايستگاه هاي بازرسي اطلاع يافتند.

سرهنگ مهدوي نيا تصريح كرد: ماموران اين يگان طي عملياتي در محدوده "سه راهي راين" 8 قاچاقچي پياده را دستگير و در مجموع 212 كيلوگرم حشيش از آن ها كشف كردند و در ادامه نيز با سرعت عمل ماموران از يك دستگاه خودروي پژو 30 كيلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده قرارگاه عملياتي ابوذر فرماندهي انتظامي استان در پايان با اشاره به كشف 448 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 8قاچاقچي تصريح كرد: يگان هاي تكاوري با پوشش كوير و استقرار در محدوده هاي سخت گذر در راستاي برقراري امنيت و رويارويي با سوداگران مرگ انجام وظيفه مي كنند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار