امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد.
کد خبر: ۵۹۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 25 April 2018

ظهر امروز با حضور ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد.

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این مراسم با تشکر از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج گفت: وی از این پس به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان مشغول به فعالیت می‌شود.

وی با معرفی امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف بیان داشت: امروز مدیریت کشور به دست نیروهای جوان و پرتلاش است و در زمینه اقتصادی نیز به بهترین نقطه با تلاش خودمان خواهیم رسید و در آینده نزدیک نیز جشن نابودی استکبار را خواهیم گرفت.

غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج نیز اظهار داشت: با همکاری مسؤولان ادارات و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خدمات بسیار خوبی صورت گرفت و عمران و آبادانی روستاها نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به پیگیری و تسریع در ساخت بیمارستان فهرج گفت: تلاش زیادی کردم که بیمارستان به بهره‌برداری برسد و اکنون عملیات تکمیل آن در حال انجام است.

نژادخالقی با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی عنوان کرد: آسفالت 30 کیلومتر از راه‌های روستایی در حال انجام است.

ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج نیز از عزل و نصب‌های زودهنگام فرمانداران در فهرج گلایه کرد و گفت: حدود پنج سال در فهرج سه فرماندار تغییر پیدا کرده است.

وی بیان داشت: فرماندار غیربومی در یک منطقه تا مردم و منطقه را بشناسد یک سال زمان می‌برد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار