دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند از دستگیری متادون فروش غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 25 April 2018

یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند؛ در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متادون فروش غیرمجاز در زرند اظهار داشت: به دنبال اخبار رسیده مبنی بر فعالیت فردی به هویت «ن. ع» در امر فروش غیرمجاز شربت‌های متادون، اقدامات قضایی و پلیسی برای رسیدگی به موضوع آغاز شد.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی و مشترک بین ماموران مواد مخدر و پلیس اطلاعات با حضور در صحنه جرم، متادون فروش معروف زرند دستگیر شد.

احمدی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده، حدود ۱۰ لیتر شربت متادون و تعداد یک هزار قرص متادون و دو عدد اسلحه سرد، کشف و متهم اصلی به همراه چهار متهم دیگر دستگیر و در این راستا دو منزل پلمب و یک خودرو ۲۰۷ توقیف شد.

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند به فروشندگان مواد مخدر هشدار داد: شهرستان زرند به هیچ عنوان مکانی امن برای فروش مواد برای آن‌ها نخواهد بود و این اشخاص لحظه‌ای آرامش نخواهند داشت.

احمدی با اشاره به عواقب جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر اظهار داشت: همه مسئولان برای مقابله با این معضل خانمانسوز عزم جدی دارند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز برای برخورد با عوامل اصلی این معضل اجتماعی، جدی‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

وی ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر، خواستار هوشیاری بیش از پیش خانواده‌ها و به ویژه جوانان در این زمینه شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، تخلف و جرم موضوع را به مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ و یا نزدیکترین کلانتری یا یگان انتظامی اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار