فرماندار رابر خبر داد
فرماندار رابر از برگزاری جشنواره عسل رابر خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره ملی عسل برای اولین بار در شهرستان حرکتی مهم برای معرفی محصول اصلی رابر و شناخته شدن پتانسیل‌ها و ظرفیتهای شهرستان است.
کد خبر: ۵۹۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 27 April 2018

کرامت علیدادی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی جشنواره ملی عسل شهرستان رابر، با اشاره به اینکه شهرستان رابر یکی از قطب‌های مهم تولید عسل مرغوب در کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: عسل رابر در کشور هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت حرف اول را می‌زند اما تاکنون آنطور که باید شناخته نشده است.

فرماندار رابر از برگزاری جشنواره عسل رابر خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره ملی عسل برای اولین بار در شهرستان حرکتی مهم برای معرفی محصول اصلی رابر و شناخته شدن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌‌های شهرستان است.

فرماندار رابر ادامه داد: این جشنواره علاوه برشناساندن محصولات شهرستان، مکان‌های گردشگری و.. به ایجاد تنوع و شادی شهرستان نیز می‌شود.

وی ظرفیت‌های شهرستان رابر را برشمرد و عنوان کرد: شهرستان رابر همچنین در حوزه‌های گردشگری و گیاهان دارویی در جایگاه نخست قرار دارد که همچنان ناشناخته مانده‌اند.

علیدادی ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های اصلی شهرستان بحث گردشگری است، که توجه به آن، تحول عظیمی را در اقتصاد شهرستان باعث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رابر در زیرساخت‌ها مشکل دارد،تاکید کرد: در این راستا به‌زودی کلنگ جاده مستقیم رابر به کرمان با ۳۰میایارد تومان اعتبار از مس زده می‌شود که کوتاه شدن فاصله نقش بارزی در مقصد حقیقی گردشگری دارد.

وی در پایان خواستار همکاری بیش از پیش مردم و مسؤولان برای برگزاری مطلوب‌تر این جشنواره در شهرستان شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار