امام جمعه کرمان تاکید کرد
امام جمعه کرمان گفت: دولتمردان باید علاوه بر اینکه حقوق درستی برای کارگران تصویب می‌کنند، در مراکز دولتی و خصوصی نظارت کنند تا این میزان به خوبی به آنها پرداخت شود.
کد خبر: ۵۹۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 27 April 2018

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، جوانان را چرخ فعال کشور دانست و اظهار داشت: جوانان در کشور ما نقش تحول را بر عهده داشته‌اند، هر زمانی که بحرانی کشور را تهدید کرده این جوانان بودند که شتافتند و کشور را نجات دادند، نمونه کامل آن را می‌توانیم در دفاع هشت ساله دفاع مقدس ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه وقت آن رسیده که بشر از سازمان‌های بین‌المللی قطع امید کند، گفت: مجامع بین‌المللی برای دفاع از مظلومان شکل گرفتند، اما وظیفه خود را انجام نمی‌دهند، باید برای ظهور امام زمان دعا کنیم.

وی به میلاد امام زمان(عج) اشاره کرد و عنوان داشت: این روز به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که این عزیزان با تلاش خالصانه و مضائف تلاش می‌کنند، کار آن‌ها شبیه روزه گرفتن است و به همان اندازه مهم و تاثیرگذار است.

امام جمعه کرمان با گرامیداشت روز معلم به نقش معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) نقش معلم را مانند نقش انبیا دانست و این نشان‌دهنده نقش بسیار رفیع آنها در ساختن جامعه است.

علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: سعادت و شقاوت از مدرسه آغاز می‌شود به همین دلیل است که نقش معلم بسیار مهم و ارزشمند است، اسلام برای معلم ارزش قائل شده و آن را ارج نهاده است.

وی به روز کارگر اشاره داشت و گفت: اسلام کارگر را ارزشمند می‌داند، چه ارزشی بالاتر از اینکه پیامبر دست کارگر را می‌بوسد و خداوند نیز آن را با رزمنده‌ای که در میدان جنگ می‌رزمد، همسان میداند.

علیدادی‌سلیمانی از توجه به حقوق کارگر گفت و اضافه کرد: این قشر در جامعه بسیار آسیب‌پذیر است، آنها با اینکه بسیار زحمت می‌کشند، اما در اداره زندگی خود می‌مانند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: دولتمردان باید علاوه بر اینکه حقوق درستی برای آنها تصویب می‌کنند، در مراکز دولتی و خصوصی نظارت کنند تا این میزان به خوبی به آن‌ها پرداخت شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار