نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان وسرپرست استانداری کرمان به مناسبت 14 و 15 خردادماه پیامی صادر نمودند متن پیام به شرح زیر است :
کد خبر: ۶۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 03 June 2018

« پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان وسرپرست استانداری کرمان به مناسبت 14 و 15 خردادماه»
انقلاب اسلامی ایران در دیوان داشته های خود، سراسر امید برای همه دوستداران و همراهان و سراسر بیم برای دشمنانی است که چشم دیدن پیروزی های این ملت را ندارند و این انقلاب نشان داده که با تکیه بر اقیانوس مردمی می توان از بزرگترین دشواری ها عبور کرد.
ملتِ همیشه پیروز ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و ولایت مداری خود طرحی نو را در افق دید همگان ترسیم کردند که به الگویی برای تمامی آزادی خواهان و آزاد اندیشان تبدیل شده و راه آن برای همیشه تداوم خواهد داشت.
پیر فرزانه انقلاب اسلامی که با نگاه بلند خود صحنه های زیبایی از عدالت، رفع فقر و محرومیت را برای مردمان این سرزمین آفرید، همان امام بزرگی است که نامش برای همیشه در تارک تاریخ خواهد درخشید.
ملت ایران در 14 خردادماه، داغدار بزرگ مردی است که در آسمان، نامدار تر از زمین است و نام استوارش برای همیشه در جان زمان جریان خواهد داشت.
در این فرصت یاد و خاطره بزرگ معمار انقلاب اسلامی را گرامی داشته و ۱۴ خردادماه سالروز رحلت جانگداز آن عالم ربانی را تسلیت گفته و سالروز قیام ۱۵ خردادماه را نیز گرامی می‌داریم. امید آنکه بیرق پراهتزاز این انقلاب اسلامی که با خون بسیاری از جوانان و مردم ولایتمدار این سرزمین آذین بسته است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.

حسن علیدادی سلیمانی                                                             محمد جوادفدائی
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان                                سرپرست استانداری کرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار