نماینده مردم رابر در مجلس:
نماینده مردم رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به‌دلیل کمبود اعتبارات پروژه سد صفارود که قرار بوده در برنامه زمانبندی سه ساله به بهره‌برداری برسد، حدود ۱۰ سال طول کشیده و روستاهای رودبر و هنجان در بالادست این طرح با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۶۱۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 04 June 2018

علی بختیاری اظهار داشت: متاسفانه به‌دلیل کمبود اعتبارات پروژه سد صفارود که قرار بوده در برنامه زمانبندی سه ساله به بهره‌برداری برسد، حدود ۱۰ سال طول کشیده و روستاهای رودبر و هنجان در بالادست این طرح با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم این روستاها در حوزه آب، برق، گاز و تسهیلاتی که به این مجموعه داده می‌شود به دلیل قرار گرفتن در حوزه سد مشکل دارند و نمی‌توانند خدمات بگیرند.

وی گفت: برای رفع مشکلات این روستاها تاکنون جلسات متعددی برگزار شده که متاسفانه به دلایلی اجرایی نشده و درهمین راستا با حضور مسؤولان آب منطقه‌ای استان و مسؤولان شهرستان و نمایندگانی از مردم روستا جلسه رفع مشکلات برگزارشد که با توجه به اینکه امکانات مالی آب منطقه‌ای در حال حاضر کفاف تملیک این روستاها را نمی‌دهد، مقرر شد تا زمان تملیک این روستاها برای آسایش و رفاه مردم با همراهی و همکاری مردم و مسؤولان با توجه به اینکه مردم منازل مسکونی قدیمی دارند و مشکلاتی دارند تعمیرات موقت انجام دهند و در حد مقررات شهرستان طبق سایر روستاهای شهرستان امکاناتی از جمله آب، برق و گاز و ... به مردم داده شود تا نهایتا امکان مالی آب منطقه‌ای فراهم و تملک شود.

بختیاری گفت: طبق صحبت‌های مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان در راستای رفع مشکلات مردم این روستاها یک جلسه نیز با حضور آب منطقه‌ای و بانک‌ها در تهران برگزار شده و در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز مقرر شده که تسهیلاتی از بانک‌ها گرفته شود، اما علی‌الظاهر تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که روز و زمان تملک این روستاها مشخص نیست‌.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار