تیم های امداد و نجات هلال احمر دست بکار شدند؛
عملیات جستجو برای یافتن کودک مفقود شده منوجانی، با فعالیت ۱۱ تیم امدادی هلال احمر، همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 07 June 2018

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه سومین عملیات جستجو و نجات کودک مفقود شده منوجانی از روز گذشته با حضور ۱۱ تیم امدادی و تخصصی متشکل از ۵۵ امدادگر آغاز شد، گفت: عملیات جستجو برای یافتن کودک ۸ ساله مفقود شده همچنان ادامه دارد.

رضا فلاح با اشاره به سومین مرحله از عملیات جستجو برای یافتن کودک ۸ ساله منوجانی در منطقه نودژ منوجان، اظهار داشت: سومین مرحله از انجام عملیات جستجو و نجات کودک مفقود شده با حضور ۵۵ نجاتگر، امدادگر و پرسنل در قالب ۱۱ تیم امدادی شامل تیم‌های امداد و نجات کوهستان، آنست، واکنش سریع، اداره عملیات ستادی استان و تیم های محلی کوهستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: علاوه بر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان، تیم های کوهستان محلی از هفت شهرستان قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جیرفت، کهنوج، عنبر آباد و شهر کرمان برای یافتن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شده اند و در حال جستجو هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه در پی مفقود شدن سه کودک منوجانی تاکنون عملیات جستجو و نجات در سه مرحله انجام شده است، بیان کرد: دو کودک ۸ و ۹ ساله در ساعات اولیه جستجو پیدا و تحویل خانواده ها داده شدند.

به گفته وی، سومین مرحله جستجو و نجات برای یافتن کودک ۸ ساله مفقود شده با حضور نیروهای امدادی آغاز شده است.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون بیش از ۸۰ ساعت به صورت شبانه روزی و از طریق زمینی و ۹ ساعت پرواز بالگرد امدادی، جستجو برای یافتن کودک را با همراهی اعضای خانواده کودک مفقود شده انجام داده اند و جستجوها برای یافتن کودک همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار