رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ سال از پیدایش رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد گفت: قدس قیله اول مسلمانان است و در این چند سال به جز اشغالگری و ظلم چیزی از اسرائیل ندیدیم.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 08 June 2018

محمدرضا پورابراهیمی  اظهار‌داشت: سازمان‌هایی که در دنیا مدعی حمایت از مظلومان هستند، هیچ حمایتی از مردم مظلوم فلسطین نکردند و در حال حاضر حدود 70 سال از پیدایش رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ایجاد یک جایگاهی که بتواند همه ساله منشاء مبارزه واقعی با این رژیم باشد از طرف امام تعیین شد و جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس نام‌گذاری شد گفت: در روز قدس همه دلها معطوف به جنایات اسرائیل می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدس قیله اول مسلمانان است و در این چند سال به جز اشغالگری و ظلم چیزی از اسرائیل ندیدیم افزود: مسلمانان در این منطقه هیچ پناهی جز حمایت مردم سایر دنیا ندارند و روز قدس یک سرمایه عظیم است که باعث وحدت و همدلی بین مسلمانان شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر می‌بینیم در بسیاری از کشورهای اروپایی که مسلمان هم نیستند روی قضیه فلسطین حساس شدند و شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند خاطرنشان کرد: همه ساله با توجه به ظلم‌های بیشتری که اسرائیل انجام می‌دهد مردم متحدتر می‌شوند.

پورابراهیمی با بیان اینکه امروز بعضی از سران کشورهای عربی و فلسطین که فکر می‌کردند، شاید بشود با گفتمان این مشکل را حل کرد به پایان رسیده گفت: همه فهمیدند که صلح با این رژیم غاصب امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه وقتی با این واقعیت مواجه شدیم راه جز پایداری و مقاومت نداریم و نشان داده که حضور گسترده همه مردم مسلمان در جهان در حمایت از فلسطین بسیار موثر است افزود: ما را متهم می‌کردند که شما فقط به شیعیان توجه دارید اما روز قدس بیانگر آن است که مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم در جهان سنی و شیعه نمی‌شناسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما برای اولین بار شاهد اقدامی بودیم که رئیس جمهور آمریکا بیت‌المقدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته است تصریح کرد: این اقدام یک خسارت بزرگ بر جهان اسلام در فضای سکوت خائنانه‌ای از سوی برخی سران کشورهای عربی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس باید در پاسخ به دهن‌کجی آمریکا به مسلمانان باشدو آمریکا با این اقدام خطای بزرگی را انجام داد گفت: البته این اقدام آمریکا یک کار نمادین است و آمریکا بدون اسرائیل قدرت تصمیم ندارد و برای همین است که هر چه اسرائیل می‌گوید انجام می‌دهند.

پورابراهیمی با بیان اینکه دولت آمریکا در مسیر و اهداف رژیم جعلی اسرائیل حرکت می‌کند افزود: مردم ما همیشه نشان دادند که در کنار مردم بی‌پناه فلسطین خواهند بود و راهی را که امام راحل تبیین کردند و مقام معظم رهبری نیز ادامه‌دهنده آن هستند را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هیمنه اینکه اسرائیل یک فضای ترس و وحشت برای مسلمان از خود ایجاد کرده بود شکسته شده و به برکت خون شهدا است اظهار داشت: اسرائیلی‌ها سال‌ها به کشورهای اسلامی تجاوز می‌کردند و هیچ‌کس قدرت پاسخگویی نداشت اما امروز این هیمنه در هم شکسته شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اسرائیل در سال‌های اخیر در حمایت از گروه تکفیری داعش نیز هزینه زیادی علیه مسلمانان کرد اما نتیجه نگرفت و رزمندگان اسلام این توطئه را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایمان مردم پاسخ اسرائیلی‌ها را خواهد داد و مبارزه با صلاح مد‌نظر نیست گفت: امروز مواضع اسرائیل در داخل اسرائیل پاسخ داده می‌شود و ابهت پوشالی اسرائیل توسط جریان‌های مقاوت فرو ریخته است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار