مردم ولایت مدار و آزادی خواه کرمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 08 June 2018

در روز جهانی قدس مردم روزه دار و مؤمن کرمان هم نوا با همه آزادی خواهان جهان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با مردم مظلوم فلسطین اعلام برادری و همدلی کردند. مردم همیشه در صحنه کرمان در شعارهای خود تأکید کردند که هیچ گاه از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست برنمی دارند و تا آزاد سازی قدس شریف بر عهد و پیمان خویش باقی می مانند.

در طول مسیر راهپیمایی نسل سوم و چهارم انقلاب با برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، پخش تراکت و پلاکارد بر پیروی از حضرت امام خمینی (ره)بنیانگذار جمهوری اسلامی در رابطه با محو اسرائیل از صحنه روزگار صحه گذاشتند.
ملت خداجو و روزه دار کرمان با وجود گرمای هوا در صفوف فشرده زن و مرد دوشادوش یکدیگر وحدت کلمه خود را مبنی بر اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با ملت فلسطین نشان دادند.

همچنین کرمانی ها به دشمنان ثابت کردند علیرغم تمام توطئه ها و فشارهای مختلف به ویژه فشارهای اقتصادی نمی توانند در وحدت، عزم و اراده این ملت خللی وارد کنند. امروز کرمانی ها یک صدا وحدت و همدلی را فریاد زدند و نشان دادند که مانند کوه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند و هرگز اجازه نمی دهند دشمنان با صحنه سازی اذهان و افکار آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

مردم در سایر شهرستان های استان کرمان نیز یکصدا و یکدل با سردادن شعارهای الله و اکبر ، فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا و پیام ملت ما نابودی اسرائیل ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار