مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه دو هزار و پانصد میلیارد تومان سهمیه مالیاتی استان در سال ۹۷ است گفت: ۱۱ تا ۲۱ شرکت بزرگ بیش از ۶۵ درصد مالیات استان را پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 11 June 2018

محمد سلمانی امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه 31 خردادماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقیقی است اظهارداشت: 31 تیر ماه نیز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه برای اشخاص حقوقی است.

وی افزود: اگر مودیان مالیاتی در زمان تعیین شده اظهارنامه خود را تقدیم کنند، می‌توانند از مزایای ماده تبصره 100 و تخفیفات در این تبصره استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: از مردم کرمان و مشاغل متفاوت درخواست داریم که در زمان مقرر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند و از مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه اگر مودی از تبصره استفاده کرد و بعد مشخص شود که اظهارنامه ارائه شده صحت نداشته است مالیات متمم آن افزوده خواهد شد و از مودی گرفته می‌شود افزود: افرادی که کمک‌هایی برای توسعه فضای دانشگاهی، مدارس و یا بیمارستانی دارند در صورت ارائه اسناد و مدارک و فیش‌های واریزی نیز در مالیات آنها تخفیف داده می‌شود.

سلمانی با اشاره به اینکه امکان تقسیط 4 ماهه مالیات مودیان در صورت حضور به موقع و ارائه اظهارنامه است گفت: فرصت ارائه اظهارنامه مودیان مالیاتی فصل بهار جاری از ابتدای تیرماه آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد و مودیان باید اظهارنامه مالیاتی خود را در فرصت مشخص شده به اداره کل امور مالیاتی استان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه سهمیه مالیاتی هر استان را سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین می‌کند عنوان کرد: دو هزار و پانصد میلیارد تومان سهمیه مالیاتی استان در سال 97 است که 25 درصد آن مربوط به گمرک است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ملاقات عمومی در اداره برقرار است و جوابگوی مودیان مالیاتی هستیم اما در سایر روزها هم اگر فردی مراجعه کند جوابگو خواهیم بود افزود: 11 تا 21 شرکت بزرگ بالای 65 درصد مالیات استان را پرداخت می‌کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار