معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:سرمایه گذاران متقاضی احداث پایانه مسافربری در شهرستان‌های جیرفت و کهنوج به اداره کل راهداری جنوب کرمان مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۲۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 17 June 2018

مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در حاشیه جلسه‌ی ارتقای سطح خدمات مسافری جنوب کرمان گفت: با توجه به نبود پایانه مناسب مسافربری در شهرستان کهنوج و همچنین ایجاد پایانه مناسب مسافر بری در شهرستان جیرفت این اداره کل آماده همکاری با سرمایه گذارن بخش خصوصی برای احداث پایانه مسافر بری در شهرستان‌های جیرفت و کهنوج را دارد.

وی افزود: سال گذشته ۶۲۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند که ۶۰ درصد از این مسافران با سواری بین شهری، ۳۵ درصد اتوبوس و ۵ درصد نیز با مینی بوس سفر کرده اند.

محمودی با اشاره به جدیت این اداره کل برای ایجاد پایانه مسافربری با امکانات مناسب در جنوب استان گفت: ۱۰۴ شرکت حمل و نقل در جنوب استان فعال هستند که از این تعداد ۳۴ شرکت در حوزه حمل و نقل مسافر فعال است که می‌طلبد زمینه مناسب تری برای حمل مسافر فراهم شود.

در این نشست که نمایندگانی از فرمانداری‌های جنوب استان، شهرداری ها، راهنمایی و رانندگی، انجمن‌های صنفی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند در زمینه اقدامات کنترلی و نظارت بهتر در حمل و نقل مسافر، ساماندهی مسافر بر‌های شخصی و پیگیری جهت تخصیص خودرو‌های کرایه بین شهری و روستایی تبادل نظر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار