‌️دادستان جیرفت گفت:یک مرکز فساد و فحشا تحت پوشش قهوه خانه بانوان در این شهرستان متلاشی شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 17 June 2018

حسین سلامی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و انهدام یک مرکز فساد و فحشا در این شهرستان تحت پوشش قهوه خانه بانوان خبر داد وگفت: متهمان پرونده تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند.

سلامی با اشاره به اینکه یکی دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) طی چند سال گذشته هموراه موضوع تهاجم و رخنه فرهنگی بوده است، افزود: دشمن از راه اشاعه‌ی فرهنگ غلط (فساد و فحشا) سعی در منحرف کردن جوانان دارد که در این رابطه هوشیاری بیشتر مسئولان مرتبط با امر فرهنگی را می‌طلبد.

وی با اعلام اینکه برای متهم اصلی پرونده قضائی تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر قهوه خانه مذکور با دستور دادستانی پلمب ومتهمان پرونده تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت تصریح کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک مرکز فساد تحت عنوان قهوه خانه بانوان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس اطلاعات وامنیت عمومی قرار گرفت.

سلامی افزود: متاسفانه اقداماتی دور از شئونات اسلامی از قبیل: انجام حرکات موزون و حضور بانوان با وضعیت ظاهری نامناسب همراه با خواننده مرد در این قهوه خانه مشاهده گردیده است.

دادستان جیرفت ضمن هشدار به شهروندان که فریب تبلیغات جذاب برخی افراد را درفضای مجازی نخورند، اعلام کرد: متصدیان و مدیران مراکز عمومی از جمله، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها بدانند هر گونه رفتار غیر اخلاقی و رعایت نکردن شئونات اسلامی با برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام با تمام ابزار و امکانات وارد نبرد شده اند تا بتوانند ارزش‌های الهی را از مسلمانان بگیرند تصریح کرد: عمده‌ترین هدف دشمنان از تهاجم فرهنگی از خود بیگانگی مردم، جدایی از فرهنگ اصیل اسلامی و جایگزین کردن فرهنگ بیگانه است، زیرا با تحقق این هدف به سایر اهداف شوم خود خواهند رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار