کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر با محوریت "تاثیر گذاری کارهای هنری در پیشگیری از مواد مخدر" صبح امروز در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد .
کد خبر: ۶۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 18 June 2018

مدیر کل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدرکمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در صدا و سیما در این نشست گفت: استان در زمینه پیشگیری و روند ارزیابی از استان های برتر کشور است.
صادق زاده از تعامل و همکاری خوب صدا و سیما در بحث های پیشگیری قدردانی کرد.
علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای کرمان کارهای فرهنگی در قالب هنر را در بحث پیشگیری و مقابله با بلای خانمانسوز مواد مخدر تاثیر گذاتر برشمرد و افزود: استان ما ترانزیت مواد مخدر است و همه باید تلاش کنیم تا چهره استان از این نظر بدنام نشود.
وی آمادگی صدا و سیما برای کارهای هنری با دستگاه ها در بحث یک درصد بودجه فرهنگی ، با توجه به برنامه های مدنظر هر دستگاهی در زمینه ساخت و پخش آن در قالب های مختلف اعلام کرد.
امیری مدیر کل زندان های استان نیز با توجه به افزایش 7 درصدی ورود زندانیان در یک سال گذشته خواستار راهکارهای پیشگیرانه و اقدامات موثر در راستای پیشگیری و همچنین خانواده های زندانیان از سوی دستگاه های مربوطه شد.
در این جلسه دستگاه های مختلف برنامه های هفته جهانی مواد مخدر از اول تا ششم تیر را اعلام کردند و در این باره تصمیم گیری شد.
در این جلسه مصوب شد دستگاه های عضو جلسه و همچنین سایر دستگاه ها بحث اختصاص یک درصد از اعتبارات فرهنگی هر دستگاهی را به کارهای فرهنگی با جدیت دنبال کنند و با دستگاه های مربوطه برای نوع و اجرای کار فرهنگی خود تفاهم نامه ببندند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار