مدیر کل بهزیستی استان کرمان:
مدیر کل بهزیستی کرمان مصرف موادمخدر را در بروز آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: مراقبت از اقشار سالم جامعه و آگاهسازی افراد جامعه نیازمند اجرای برنامه های پیشگیرانه و مراقبتی است.
کد خبر: ۶۲۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 19 June 2018

عباس صادق زاده در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر با بیان اینکه می توان از ظرفیت هنر و برنامه های اجتماع محور در راستای کاهش مصرف مواد مخدر استفاده کرد، گفت: آموزش های جوانان و خانواده ها در محله های آسیب پذیر و پرخطر برای تحقق اهداف کمیته فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است.

صادق زاده با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طرف سازمان های متولی مسائل اجتماعی گفت: مراقبت از اقشار سالم جامعه و همچنین آموزش افراد جامعه در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است نیازمند اجرای برنامه های مراقبتی و پیشگیرانه است.

وی اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی را منوط به همدلی و همکاری همه سازمان ها و مسئولان دانست و اظهار داشت: با تغییر نگاه افراد و مسئولان در مورد آسیب های اجتماعی می توان مهمترین معضلات اجتماعی را ساماندهی کرد.

علی رمضانی مدیر کل صدا و سیما استان کرمان با اشاره به قرار گرفتن استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر گفت: پلیس استان با توجه به شرایط جغرافیایی استان کرمان در حوزه مقابله با مواد مخدر شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده که باید سازمان ها و مسئولان در راستای کاهش پیادمدها تلاش های جدی انجام دهند.

در پایان هریک از اعضاء کمیته به بیان نظرات و پیشنهادات خود و همچنین اقدامات انجام شده توسط آن سازمان در خصوص برنامه های پیشگیری از مصرف موادمخدر پرداختند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار