فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پاسگاه ها و كلانتری ها به سبب دارا بودن وظايف خاص در حوزه پيشگيری و رسيدگي به جرائم در خط مقدم حوزه نظم و امنيت قرار دارند.
کد خبر: ۶۲۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 20 June 2018

سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در بازديد از پاسگاه هاي باقرآباد و قائم آباد كرمان گفت: پليس در راستاي برقراري نظم و امنيت بنا به ضرورت هاي موجود در هر حوزه و محدوده اي كه نياز بوده اقدام به راه اندازي مقر انتظامي نموده است.

وي افزود: پيشگيری از جرائم و رسيدگي به نيازهاي پليسی شهروندان از مهمترين وظايف رده هاي انتظامي از جمله پاسگاه ها و كلانتري ها است.

سردار بني اسدي فر بيان داشت: از اينرو همواره تلاش بر اين است نيروهاي متبهر و تجهيزات عملياتي مناسب در سطح رده هاي اجرائي استفاده و به كارگيري شوند.

وي يادآور شد: آنچه مورد انتظار سلسله مراتب در مجموعه انتظامی استان است خدمت شايسته روسا و مديران انتظامي به شهروندان و اهالي مناطق مختلف است كه به حول و قوه الهي كاركنان در اين زمينه خوب عمل كرده اند.

سردار بني اسدي فر اظهار داشت: حركت رو به رشد در هر مجموعه يك سري فاكتورها دارد كه مهمترين آن گزينش نيروهاي مناسب با هر حوزه ماموريتي، نظارت بر عملكردها و توجه ويژه به آموزش عوامل زيرمجموعه است.

وي تصريح كرد: در اين بين همكاري و تعامل مردم و اعضاي شوراي بخش ها و روستاها با پليس بسيار اثر بخش و مهم است كه مديران و روسا بايد با انجام صحيح وظايف همواره با اقشار مختلف مردم و مسئولان محلي در ارتباط و تعامل باشند.

فرمانده انتظامي استان گفت: اين ارتباط و تعامل زمينه اي را فراهم مي كند كه به سبب آن و انعكاس به موقع هرگونه مورد مشكوك از سوي مردم به پليس، فضا براي عاملان جرم ناامن می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار