سرپرست استانداری کرمان از صادرات به عنوان یکی از گلوگاه‌های توسعه اقتصادی در کشور نام برد و گفت: مصوبات توسعه صادرات باید به شکلی دقیق پیگیری شود.
کد خبر: ۶۲۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 22 June 2018

محمدجواد فدایی امروز در سی و دومین جلسه شورای گفتگوی استانی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی اظهارداشت: باید مشکلات اقتصاد در سطح ملی و استانی را هم جدا کنیم.

وی با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی استان را در اولویت قرار دهیم گفت: باید مشکلاتی که مختص استان هستند را در راستای اهدافمان پیگیری کنیم.

وی از صادرات به عنوان یکی از گلوگاه‌های توسعه اقتصادی در کشور نام برد و افزود: مصوبات توسعه صادرات باید به شکلی دقیق پیگیری شود و صادرکنندگان باید خودشان برای رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کنند.

در این جلسه حسین امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز با بیان اینکه باید کارگروه‌هایی در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی داشته باشیم اظهار داشت: باید هر جلسه را به یک بحث خاص اختصاص دهیم تا از کلی‌گویی جلوگیری شود.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه باید اتاق‌های بازرگانی استان کرمان را در زمینه‌های مختلف فعال کنیم گفت: جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور ما آغاز شده و باید برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار