رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: تلاش مضاعف سه قوه در کنار هم برای کاهش فشار بر زندگی مردم وظیفه همه مسئولان است.
کد خبر: ۶۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 22 June 2018

حسین امیری خامکانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی و تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: در سالگرد شهادت این عزیزان یاد و خاطره همه شهدای این قوه را گرامی داشته و خدمت همه نیروهای زحمتکش قضایی عرض خسته نباشید داریم.

نماینده مردم شهرستان های زرند و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان استان کرمان همچون گذشته، برای صیانت از حق و حقوق مردم کشور به ویژه مردم استان کرمان خود را در کنار خدمتگزاران متعهد و زحمتکش قوه قضاییه می بینیم.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت، عهده‌ دارد تعهدی که در مسیر تلاش شهیدان گلگون کفنی چون «بهشتی» مظلوم است. به خصوص امروز که کشور در حال رویایی اقتصادی و تهدید به یک جنگ اقتصادی نابرابر می شود.

امیری تصریح کرد: تلاش مضاعف سه قوه در کنار هم برای کاهش فشار بر زندگی مردم وظیفه همه مسئولان است. اجماع ملی همچون زمان دفاع مقدس متشکل از تمامی نهادهای حاکمیتی، قوای سه گانه، احزاب سیاسی و نهادهای اجتماعی و تک تک شهروندان رفتاری هوشمند در جهت منافع ملی کشور و اهداف نظام اسلامی خواهد بود.

در پایان اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با اعطای لوحی از خدمات دکتر موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان تقدیر و تشکر کردند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار