امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عدالت به طور حتم نیازمند قاطعیت است و این اصل باید در دستور کار قرار گیرد زیرا در برخی موارد عدالت با موعظه کردن و اقداماتی از این دست، حاصل نمی شود.
کد خبر: ۶۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 28 June 2018

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش افزود: برای تحقق عدالت در زندگی فردی و اجتماعی نیاز به ارکانی از جمله معرفت و شناخت، انگیزه لازم برای اجرایی کردن شناخت، امانتداری و قاطعیت است.
وی اظهار داشت: در حوزه فردی و اجتماعی وظیفه همگانی این است که در حد توان خود عدالت را اقامه کنند و ماموریت اصلی دستگاه قضایی نیز در کشور اجرای عدالت است.
امام جمعه کرمان تاکید کرد: دستگاه قضایی باید تلاش کند تا محکمه عدالت محور و قداست و معنویت در دستگاه قضایی پررنگ باشد و امید مردم را افزایش دهد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: شهید بهشتی زمانی که انقلابی ها شعارهایی را علیه حکومت طاغوت و شخص شاه تنطیم می کردند، با یکی از شعارها که با واقعیت کمی فاصله داشت مخالفت کرد و فرمود ما اگر هدف مان مقدس است باید وسیله آن نیز مقدس باشد و نمی شود شعار خلاف واقعی را مطرح کرد.
اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار