رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از اعضای کابینه دولت با جنگ اقتصادی امروز همخوانی ندارند و آقای واعظی در مصاحبه ای اعلام کرده نظر آقای روحانی بر تغییر تیم اقتصادی دولت است که امیدواریم هرچه زودتر این مهم صورت گیرد.
کد خبر: ۶۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 02 July 2018

محمدرضا پورابراهیمی  درباره وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: اکنون فضایی در کشور فراهم شده که ارکان نظام کنار هم قرار گرفته که یک ظرفیت برای دولت است و با دستور مقام معظم رهبری شورای عالی هماهنگی اقتصادی تشکیل شد و دولت توانست کار را جلو ببرد و از قوای دیگر کمک بگیرد و ما نیز اعلام کردیم هر کمکی از کمیسیون اقتصادی بربیاید با دولت همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: دولت باید سیاست کارشناسی منطقی اتخاذ کند زیرا اکنون در برخی مسائل از جمله بازار ارز اختلاف نظر وجود دارد و دولت بخشی را قبول ندارد که کار غیرکارشناسی جلو می‌رود و برخی التهابات ناشی از همین روند غیرکارشناسی است.

پورابراهیمی با اشاره به جلسه غیرعلنی معاون اول رییس جمهور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون گرانی‌های اخیر و وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: آن جلسه برای نحوه همکاری دولت و مجلس بود و خوشبختانه شاهد هستیم در روزهای اخیر کارهایی از سوی دولت در این راستا آغاز شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطالبه مجلس شورای اسلامی از دولت ترمیم تیم اقتصادی است بیان کرد: ما روی کارآمدی تیم اقتصادی دولت حرف داریم و بازنگری در تیم اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: برخی از اعضای کابینه دولت با جنگ اقتصادی امروز همخوانی ندارند و آقای واعظی در مصاحبه ای اعلام کرده نظر آقای روحانی بر تغییر تیم اقتصادی دولت است که امیدواریم هرچه زودتر این مهم صورت گیرد..

پورابراهیمی با بیان اینکه استیضاح تیم اقتصادی دولت آغاز شده، گفت: استیضاح وزیر رفاه در دستور کار است و استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورده و ایشان دوشنبه برای پاسخ به سوالات طرح استیضاح به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواهند آمد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار