فرمانده انتظامي استان گفت: قشر اصناف و بازاريان علاوه بر رشد اقتصادي در ترويج و اشاعه مسائل فرهنگي نيز بيشترين نقش آفريني را دارند.
کد خبر: ۶۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 03 July 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار"رضا بني اسدي فر"در همايش اصناف اظهار داشت: پتانسيل اصناف در برقراري انضباط و امنيت در جامعه به دلیل ارائه كالا و خدمات به عموم مردم بسيار بالا است.

وي افزود: بايد بتوانيم از اين توانمندي در راستاي توسعه روزافزون زيرساخت هاي اقتصادي و رشد و توسعه همه جانبه استان و ميهن عزيزمان استفاده بهينه داشته باشيم.

فرمانده انتظامي استان کرمان با بیان این که بازاريان و كسبه در حوزه نظم و امنيت بزرگترين پشتوانه پليس هستند، عنوان کرد: مبارزه با كالاي قاچاق و ارتقاء فرهنگ عمومي نسبت به نتايج زيانبار خريد اين گونه كالاها مي تواند يكي از برنامه ها و اولويت هاي اصناف باشد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: هرچند وضعيت واحدهاي صنفي در كشور ما از نظر تعامل و ترويج فرهنگ بسيار مطلوب است؛ اما با توجه به هجمه فرهنگي و اقتصادي دشمن بايد همپوشاني و همدلي بيشتري داشته باشيم.

وی تصريح كرد: بدشمن درصدد ایجاد خلل در مسائل اقتصادی است، از این رو درصد زيادي از رونق اقتصادي، توليد، بهره وري و اشتغال در دست اصناف است و نباید بگذاریم ناامیدی به درون راه یابد؛ زيرا دشمن ايجاد خلل در این مسائل را دنبال مي كند.

سردار بنی اسدی فر يادآور شد: نیروی انتظامی،سياست اقتدار در سايه مردم داري و مشاركت جویي را دنبال مي كند و اصناف و بازاريان هم با در اختيار داشتن شبكه گسترده توزيع كالا مي توانند در برقراري و ارتقاء نظم و امنيت ياور پليس باشند.

فرمانده انتظامي استان کرمان در پایان گفت: در اين بين، ترويج و اشاعه فرهنگي نيز يكي از مهمترين مسائلي است كه اصناف مختلف در آن نقش دارند و بايد همواره مراقب باشند كالاي غير مجاز يا قاچاق و توليدات نامناسب با فرهنگ و عرف جامعه وارد زندگي مردم نشود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار