مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه هزینه‌های مشاوره خانواده در کشور بالا است گفت: آموزش و آگاه‌سازی گام اول است که باید زیر یک چتر و تشخیص درست به مردم داده شود.
کد خبر: ۶۲۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 03 July 2018

فاطمه‌السادات حسینی امروز در جلسه کمیته عفاف و حجاب استان با موضوع هم اندیشی در تحکیم بنیان خانواده که با حضور حجت‌الاسلام والسملمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با بیان اینکه شورای راهبردی تحکیم بنیان خانواده در استان تشکیل شده است اظهارداشت: نقش بانوان در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی استان موازی‌کاری و جزیره‌ای عمل کردن است که در مسائل فرهنگی آسیب‌های بیشتری می‌زند گفت: اهمیت حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما فعالیت‌ها نیاز به ساماندهی دارد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان افزود: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالبه‌گری و آتش به اختیار در حوزه انقلاب یکسری برنامه‌هایی که به بنیان خانواده کمک می‌کند را در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام سازمان‌ها تشکل دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود گفت: هیئت‌های مذهبی نیز یک ظرفیت مهم در راستای تحکیم بنیان خانواده است اما هر کسی کاری را می‌کنند که باید هم‌افزایی ایجاد شود.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن ناامیدی و بی‌انگیزگی را در جامعه نشانه گرفته و در صدد است جامعه را با ناامیدی به نابودی بکشاند تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم از دستاوردهای انقلاب دفاع و حمایت کنیم به یک تشکیلات با رویکرد تحکیم بنیان خانواده نیاز داشتیم.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی ما باید صیانت از خانواده‌های مذهبی باشد و اگر از کنار آن به سادگی بگذریم آینده خوبی در انتظار ما نیست افزود: نگاه ما در این حوزه باید مردمی باشد و مردم پای کار بیایند و آنها را از خطری که دشمن برای آنها در نظر گرفته آگاه کرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه آموزش و آگاه‌سازی گام اول است که باید زیر یک چتر و تشخیص درست به مردم داده شود بیان کرد: یکی از معضلات، هزینه مشاوره‌ها است که باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها فرمایشات رهبری را تکرار می‌کنند و در عمل هیچ اقدامی ندارند بیان کرد: امروز اولویت اصلی کشور بحث اشتغال است که با توسعه اشتغال تحکیم بنیان خانواده را هم ایجاد خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به اینکه استفاده از رسانه‌ها یک ضرورت است تا از این طریق جامعه روشن و آگاه شود و به جامعه انگیزه و امید داد گفت: روش‌هایی که برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه به‌کار برده می‌شود باید روش‌های روز باشد.

وی با بیان اینکه همه از فضای مجازی گلایه دارند اما هیچ اقدامی نمی‌شود و آسیب‌های آن روزبه‌روز دامن‌گیر جامعه می‌شود و جوانان ما از بین می‌روند عنوان کرد: طرح مسجد و محله را ارائه کردیم و از دهه کرامت این طرح آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار