دادستان بم عنوان کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: طی سال‌های گذشته تغییر کاربری‌هایی به‌صورت غیرمجاز و یا با مساعدت‌های بیجا و بی‌مورد مسؤولان در تنها شهر خانه باغی جهان صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 03 July 2018

محمد ضیاءالدینی با اشاره به اینکه بم تنها شهر خانه باغی جهان و ثبت شده جهانی است، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته تغییر کاربری‌هایی به‌صورت غیرمجاز و یا با مساعدت‌های بیجا و بی‌مورد مسؤولان صورت گرفته که ادامه روند این موضوع به نفع شهرستان نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با تأکید بر اراده جدی دستگاه قضائی در زمینه برخورد با مجرمان و اخلال‌گران نظم و امنیت بیان کرد: وضع قوانین سختگیرانه‌تر در بحث عبور و حمل اتباع بیگانه ضروری است.

ضیاء‌الدینی از کاهش وقوع جرائم خشن و امنیتی در این شهرستان خبر داد و افزود: میزان محدود جرائم خشن نیز اکثرا ناشی از اختلافات مالی در بحث حمل مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه ثنا روند رسیدگی به پرونده‌ها در این شهرستان سرعت یافته است، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه در صرفه‌جویی امکانات و منابع مؤثر بوده است.

وی تاکید کرد: دادسرای بم نخستین دادسرایی است که نسبت به استقرار واحد اجرای احکام کیفری در زندان پیشقدم شده و اثر مطلوبی در رسیدگی به مشکلات مددجویان و محکومان زندان داشته است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار