نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه امروز بیشترین بی‌عدالتی در حوزه به‌کارگیری بازنشستگان انجام می‌شود، گفت: فرد امروز بازنشسته می‌شود و فردا در یک بخش دیگر مشغول به‌کار می‌شود و باید با این مسئله برخود شود.
کد خبر: ۶۲۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 07 July 2018

شهباز حسن‌پور عصر امروز در جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان با مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس با بیان اینکه یکی از نشانه‌های توسعه‌یافتگی هر کشوری بیمه‌های اجتماعی است، اظهار داشت: یکی از ایراداتی که در استان است سهم ما از سرمایه‌گذاری‌های تامین اجتماعی کشور در استان است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد که از این نوع سرمایه‌گذاری‌ها در استان حمایت کند افزود: امروز بیشترین بی‌عدالتی در حوزه بکارگیری بازنشستگان انجام می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس تصریح کرد: فرد امروز بازنشسته می‌شود و فردا در یک بخش دیگر مشغول به‌کار می‌شود که مردم این مسئله را نمی‌پذیرند. باید برخوردی با کارفرمایان انجام شود تا از به‌کارگیری بازنشستگان در استان و کشور خودداری شود.

در این جلسه حبیب‌اله نیکزادی‌پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس نیز با بیان اینکه بالای 100 هزار بیمه‌گذار در شرق استان داریم، اظهار داشت: این بیمه‌شدگان از هیچگونه خدمات درمانی مناسبی استفاده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در شرق استان نیازمند یک بیمارستان تامین اجتماعی هستیم گفت: درصد مراجعه‌کنندگان در بم زیاد است اما خدمات درمانی زیاد مناسب نیست و آثار روانی زلزله بم بعد از 14 سال امروز خود را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار