فرخی به عنوات مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمان منصوب شد.
کد خبر: ۶۲۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 11 July 2018

آئین تجلیل و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان امروز و با حضور تاجیک معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور، پورابراهیمی رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا فرخی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه اینکه این استان خاستگاه تمدنی بزرگ از گذشته تا کنون بوده است اظهارداشت: استان کرمان در طول تاریخ باشکوه این سرزمین مردان بزرگی تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه مردان این سرزمین نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشته‌اند افزود: استان کرمان به جز حوزه صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی در حوزه‌های دیگر هم زبانزد است.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف چون صنعت و کشاورزی دارد گفت: امیدواریم این مردم که سرمایه اصلی استان کرمان در عرصه‌های جهانی بدرخشند.

به گزارش تسنیم، محمود وفایی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمان در این آئین با بیان اینکه بخش خصوصی در موفقیت‌ها و دوران طلایی میراث فرهنگی استان نقش موثری داشتند اظهارداشت: طی دو سال و نیم گذشته استان کرمان در حوزه گردشگری با رشد 5 برابری ورود گردشگران مواجه بود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان با 270 اقامتگاه بوم‌گردی رتبه نخست کشوری در این حوزه را دارد بیان کرد: در استان کرمان بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، تفریحی و توریستی در حال اجراست.

به گزارش تسنیم، در این آئین از زحمات فدایی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمان تجلیل و فرخی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمان منصوب شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار