نماینده مجلس:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی قوا برای کمک به دولت با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده و تمام دستگاه ها باید در شرایط اقتصادی فعلی متحد باشند.
کد خبر: ۶۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 11 July 2018

محمدرضا پورابراهیمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: چهار هزار منافق در پاریس طی 10 روز اخیر برای پیگیری رسمی جریان براندازی تجمع کردند و در آشوب های اخیر تهران منافقان حضوری جدی داشتند.
وی اظهار داشت: آمریکا در شرایط خاص اقتصادی امروز کشور، بدنبال این است با همکاری عربستان، امارات و اسرائیل جنگ اقتصادی خود را به سرانجام برسانند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحریم های دوره قبل کشور 20 نفر از رده های مالی عالی رتبه بانک مرکزی آمریکا رصد برنامه اقتصادی ایران را انجام می دادند و اخیرا این میزان به 350 نفر رسیده است.
وی ادامه داد: منافقان امروز صحنه گردان جریان میدانی آمریکا هستند و با شکنجه پاسداران، ترور 17 هزار شهید و زنده بگور کردن مردم شرایطی به مراتب بدتر از داعش برای کشور رقم زدند.
پورابراهیمی افزود: جلوگیری از فروش نفت و مراودات اقتصادی در حوزه تجارت در دستور کار کشورهای تحریم کننده قرار دارد و ایران نیز برای هر مسیر راهکاری دارد زیرا در صورتی که ایران نفتی نفروشد از خلیج فارس نفتی خارج نمی شود.
وی تصریح کرد: کشور از مسیرهای سخت اقتصادی گذر کرده و به گمان آمریکا با استفاده از تحریم ها می خواهد نظام جمهوری اسلامی را متوقف کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد و بخش بررسی این قانون به اتمام رسیده است.
وی عنوان داشت: با پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعتباراتی جاری برای کمک به زیر ساخت ها و بهبود شرایط حمل و نقل مصوب خواهد شد.
پورابراهیمی گفت: توسعه فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می تواند منجر به افزایش کارایی نظام شود و این بخش در نقاط دیگر اثراتی می گذارد.
در این آیین از خدمات خداداد مقبلی به عنوان مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تقدیر و علی حاج سیدعلیخانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.
این آیین روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مدیرکل ایمنی و راههای این سازمان، معاون عمرانی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان، فرماندار، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی در محل فرودگاه کرمان برگزار شد.
علی حاج سیدعلیخانی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان سوابق مدیرکلی راه ترابری و راه و شهرسازی و مدیرکلی مکانیک خاک استان کرمان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار