سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت : وزارت کشور تاکنون گزینه‌های خود برای استانداری کرمان را به مجمع نمایندگان اعلام نکرده است.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 11 July 2018

حیی کمالی‌پور سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به برگزاری امروز جلسه هیات دولت گفت: اگر امروز در هیات دولت استاندار کرمان بخواهد معرفی شود، حتما یکی از گزینه‌های معرفی شده مجمع نمایندگان خواهد بود، در غیر اینصورت قبل از اعلام نام استاندار کرمان از سوی دولت، با مجمع نمایندگان استان، مشورت خواهد شد.

یحیی کمالی‌پور در خصوص آخرین گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب استاندار کرمان گفت: گزینه‌های دیگری به صورت غیررسمی برای استانداری کرمان مطرح شده اما وزارت کشور تاکنون گزینه‌های خود را به مجمع نمایندگان استان اعلام نکرده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری امروز جلسه هیات دولت ادامه داد: اگر امروز در هیات دولت استاندار کرمان بخواهد معرفی شود، حتما یکی از گزینه‌های معرفی شده مجمع نمایندگان خواهد بود، در غیر اینصورت قبل از اعلام نام استاندار کرمان با مجمع نمایندگان مشورت خواهد شد.

براساس این گزارش، پیش از این سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، محمدجواد فدایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری و سرپرست فعلی استانداری کرمان، مسعود مرسل‌پور فرماندار قرچک و دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس سابق دانشگاه پیام‌نور کشور را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی مجمع برای استانداری کرمان به وزارت کشور عنوان کرده بود.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار