نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اخلاق محوری، عمل گرایی و حفظ وحدت و همدلی از رسالت های اصلی مدیران در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۶۲۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 12 July 2018

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در شورای اداری استان کرمان افزود: اخلاق محوری اولین رسالت همه مدیران است و با تحقق این موضوع، در اجرای سایر رسالت ها نیز موفق خواهیم بود.
وی تاکید کرد: اهمیت اخلاق تا جایی است که امام علی (ع) فرمودند هر انسانی روح و روان خود را به همان تربیتی که خودش خواسته است، بنا بگذارد، همان اتفاق خواهد افتاد و بر اساس این فرمایش انسان اگر به سمت خوبی ها باشد همان محقق می شود و اگر رویکرد خود را بر بدی ها، نفاق ها و بداخلاقی ها بگذارد به سوی ناپاکی ها خواهد رفت.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: عمل گرایی از دیگر رسالت های اصلی مدیران در دوران کنونی است و دراین راستا باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرده و زمینه پیشرفت هر چه بیشتر کشور فراهم شود.
وی اظهارداشت: وحدت، همدلی و همراهی حول محور ولایت فقیه و تحت زعامت و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت اصلی دیگری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم دهیم که کشور را پیش ببریم و به یقین این وحدت موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
وی افزود: باید اطلاع رسانی درست و به موقعی نیز صورت گیرد زیرا دشمن در حال سوء استفاده است و به دنبال آن است که با اطلاعات نادرست خود، بر روح و روان افراد تاثیر گذارد.
وی عنوان کرد: بی شک در پرتو وحدت و همراهی همگانی، از مشکلات کنونی عبور کرده و روزهای پر از امید و پیشرفت را در پیش خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار