امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز زمان خط کشی راست و چپ نیست، همه در خطر هستیم و دشمن همه ما را هدف گرفته است، انتظار کنونی از مسؤولان آمدن به جبهه و خط‌شکنی و جان‌فشانی و آسایش خود را برای مردم رها کردن است.
کد خبر: ۶۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 12 July 2018

آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: حکومت برای گره‌گشایی از کار مردم و پناه مردم است، حکومت کلید فتوحات مردم است نه قفل کار مردم و اینها در حکوت علی (ع) قابل ارائه است.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: حضرت علی (ع) به ما آموخته که باید عاشق خدا و خلق خدا بود، امروز زمان جنگ اقتصادی است و همان طور که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس شبانه‌روز به یاد خدا و در جبهه بودند، امروز هم باید مدام در جبهه قرار داشت.

صدیقی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم و مسئولان شبانه‌روز در جنگ بودند و عرشی شدند، عنوان کرد: جنگ اقتصادی، چیز کمی از جنگ نظامی ندارد، لذا باید جبهه‌ای بود و ایثارگرانه در رفع مشکلات مردم دست از پا نشناخته و شب و روز تلاش کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: ایمان بدون ولایت، ایمان نیست، ضمن اینکه باید عمل کرد، وعده‌ها مردم را بدبین کرده، شعار دادن و عمل نکردن و پای کار نبودن، وعده‌ها دادن اما خلاف آن را عمل کردن موجب می‌شود مردم مایوس شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم از حکومت طاغوت مایوس شدند که انقلاب کردند و امروز محیط اداری برای مسؤولان یک جبهه و سنگر است و نباید کم گذاشت.

وی عنوان کرد: امروز زمان خط کشی راست و چپ نیست، همه در خطر هستیم و دشمن همه ما را هدف گرفته است، انتظار کنونی از مسؤولان آمدن به جبهه و خط‌شکنی و جان فشانی و آسایش خود را برای مردم رها کردن است.

صدیقی تصریح کرد: چون همه در خطر هستیم همه باید ید واحد باشیم و این امر تنها با شعار محقق نمی‌شود، قدرت ما در پرتو وحدت محوری است، اگر می‌خواهید با هم باشید، باید زیر پرچم امامت باشید.

وی گفت: ما به عمل جهادی و جبهه‌ای نیاز داریم، عمل تنها کافی نیست و باید سرعت لازم را داشت، بینید با دشمن‌ چه‌قدر فاصله دارید.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر ابراز داشت: ما سر سفره علی (ع) در این کشور جنگ بین‌المللی را پشت سر گذاشتیم و مدد خدا را دادیم، در جنگ اقتصادی هم همه زیر پرچم حضرت علی (ع) باشیم و یا علی گفته و در کنار فرزندش با این شجاعت، تدبیر، درایت، مدارا، زهد و پرکاری بایستیم.

صدیقی افزود: در اوضاع نگران کننده‌ای که دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و پرخاشگری را علیه ما ایجاد کند، زیر پرچم ولایت علی (ع) و اولاد طاهرینش باشیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار