عضو کمیسیون بهداشت مجلس :
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین تخت های بیمارستانی در مناطق جنوبی استان کرمان 4.5 دهم به ازای هر هزار نفر است که این رقم با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۶۳۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 19 July 2018

احمد حمزه عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت از زیرساختهای بهداشتی و درمانی شهرهای جنوبی استان کرمان در گفت وگو با  ایرنا افزود: این میزان تخت با توجه به جمعیت یک میلیون نفری این مناطق بسیار پایین است که پیگیر افزایش میزان سرانه تخت در این منطقه هستیم.
وی به سفر یکروزه معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: دکتر قاسم جان بابایی در این سفر از بیمارستان های رودبار جنوب، 12 فروردین کهنوج، امام خمینی جیرفت(ره)، کاشانی و قائم دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات حوزه درمانی منطقه قرار گرفت .
وی اظهار داشت: در این سفر یکروزه معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول مساعد برای تجهیز تخت های icu وnicu، آزمایشگاه و پانسیون بیمارستان های جنوب کرمان را داد.
وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید پلی کلینک کهنوج در بیمارستان های پنج گنج راه اندازی می شود.
معاون وزیر بهداشت در سفر یکروزه خود به جنوب استان کرمان از مراکز درمانی جنوب کرمان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات درمانی این منطقه قرار گرفت.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار