با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور؛
صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، نخستین مرکز اُتیسم جنوب کرمان و اولین مرکز ترک اعتیاد بانوان در جیرفت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۳۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 19 July 2018

رئیس بهزیستی جیرفت در این آیین گفت: در این مرکز اتیسم خدماتی چون کار درمانی، گفتار درمانی و روانشناسی به افرادی که به این اختلالات مبتلا شده اند نیز ارائه خواهد شد.
محمد رضا نژاد بااشاره به اینکه هم اکنون 15 نفر از خدمات این مرکز در جیرفت استفاده می کنند تصریح کرد: در استان کرمان تعداد 250 نفر به اختلال اتیسم دچار شده اند و برای درمان آنها تاکنون 6 مرکز راه اندازی شده است.
**اولین مرکز ترک اعتیاد بانوان مهربانو جیرفت به بهره برداری رسید
همزمان با سفر رئیس سازمان بهریستی کشور به جیرفت اولین مرکز ترک اعتیاد بانوان در لین شهرستان راه اندازی و کارش را اغاز کرد.
رئیس بهزیستی جیرفت با بیان این مطلب که تاکنون 70 نفر در این مرکز پذیرش شده اند اظهار داشت : سم زدایی، آب درمانی، کتاب درمانی، روان شناسی، مشاوره خانواده، جلسه بهبودی و موسیقی درمانی از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین از مرکز ترک اعتیاد صبح و زندگی جیرفت بازدید کرد.
هم اکنون تعداد 33 مرکز ترک اعتیاد در استان کرمان فعالیت می کنند.
انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز به منظور افتتاح چندین طرح اجتماعی و بازدید از مراکز زیرمجموعه بهزیستی جنوب کرمان در قالب سفری یکروزه وارد جیرفت شد.
شهرستان جیرفت با بیش از 320 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر یک سوم استان کرمان را شامل می شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار