سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد:
سرپرست استانداری کرمان بر لزوم نگاه جدی تر به استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 21 July 2018

محمدجواد فدایی صبح شنبه در جلسه شورا برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون واگذاری زمین و صدور مجوز در پنجره واحد ظرف مدت دو هفته انجام می شود.

وی افزود: اگر به دلیل کمبود آب و خشکسالی پنج هزار مگاوات تولید برق آبی را از دست داده ایم در مقابل این مسئله به دلیل اینکه در طول سال ۳۳۳ روز در استان کرمان خورشید می تابد می توانیم انرژی خورشیدی را جایگزین کنیم.

فدایی عنوان کرد: هنر مدیر اولویت بندی در کارها، جدی بودن، وقت گذاشتن و ... است در صورت کمبود بودجه مدیران باید منابع را به طرح های با اولویت بیشتر اختصاص دهند.

سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد: پیمانکارنی که در استان کرمان از دولت مبالغی مطالبه دارند و در مقابل به امور مالیاتی در زمینه مالیات بدهکار هستند، باید در این زمینه تهاتر انجام دهند و هیچ کوتاهی پذیرفته نمی شود.

وی بیان کرد: همه کشاورزان محصولات خود را در مقابل هر نوع حادثه ای بیمه کنند و اگر دچار خسارت شدند و بیمه نداشته باشند دولت پولی به آنها پرداخت نخواهد کرد و همه خسارت ها از طریق بیمه پرداخت می شود.

فدایی با اشاره به اینکه هیچ مدیری با حفظ محیط زیست مخالف نیست، گفت: بحث ما این است که محیط زیست به جایی کار کارشناسی، علمی و ارائه راه حل جلو کار را می گیرد.

وی بیان داشت: مگر در دنیا توسعه به خاطر محیط زیست معطل مانده است و باید در این زمینه کار کارشناسی صورت گیرد تا جلوی توسعه گرفته نشود و با حفظ محیط زیست می توان توسعه یافت.

سرپرست استانداری کرمان افزود: بودجه لازم در زمینه مکانیزه کردن آب در بخش کشاورزی در سطح استان وجود دارد اما متاسفانه مردم برای استفاده از آنها استقبال لازم را انجام نمی دهند و باید در این راستا سیاست هایی به کار برد تا مردم از این تسهیلات استفاده کنند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار