دبیر حزب مؤتلفه کرمان:
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: استعفای رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان تحت تأثیر اجبار مسؤولان استان و وزارت کشور نبوده بلکه فشارهای برخی از افراد جریان اصلاح‌طلب در سهم‌خواهی‌ها بود.
کد خبر: ۶۳۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 28 July 2018

احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در رابطه با تعلل وزارت کشور در انتخاب استاندار کرمان مطلبی را تحت این عنوان بیان کرد که «چرا قبل از اینکه فرد جایگزینی را برای سکانداری امور اجرائی استان تعیین نکردند اصرار بر تغییر رزم‌حسینی استاندار سابق داشتند که وی مجبور به استعفا شود» که واکنش‌های متعددی را در سطح رسانه‌های استان کرمان به همراه داشت.

از این رو وی در راستای تنویر افکار عمومی گفت: از آن مطلب برداشت‌های ضد و نقیضی شد که ضروری است در راستای شفاف‌سازی اعلام کنم مقصودم از اجبار رزم‌حسینی به استعفا، فشار از ناحیه مسؤولان استان و حتی وزارت کشور نبوده است بلکه منظور فشارهای برخی از افراد جریان اصلاح‌طلب در سهم‌خواهی‌ها بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: دلیل دیگر بنده برای استعفای رزم‌حسینی این بود که طی سفر رئیس‌جمهو به استان کرمان وی قول تفویض اختیارات لازم برای آزادی عمل به استانداری کرمان را داده بودند که با تأسف محقق نشد و طبعاً با توجه به اهدافی که رزم‌حسینی داشت با وجود این اختیارات محدود نمی‌توانست به اهداف خود دست یابد.

مقدم تصریح کرد: طبیعی است دلیل استعفا به ذهن افراد وجود این فشارهای همه‌جانبه و عدم واگذاری اختیارات کافی خطور کند هر چند که ممکن است یکی از دلایل این‌ موارد باشد اما وجود مشکلات خانوادگی هم یکی از دلایل اصلی کناره‌گیری وی بوده است که همه این موارد ذکر شده می‌تواند مزید بر علت شده باشد که وی استعفا دهد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های زیادی در همه حوزه‌های اقتصادی، معادن، کشاورزی و نیروی انسانی است و لازم است استاندار جدید بتواند با وحدت، همدلی و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، طیف‌های سیاسی و همه سلیقه‌ها به بهترین وجه از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و عمران استان استفاده کرده و نسبت به وضعیت معیشتی و اشتغال این استان گام‌های مؤثری بردارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار