فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه برای خدمت به مردم منتظر کسی نمی‌ماند گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا اگر مرد است در صحنه عمل وارد شود تا قدرت نظام اسلامی را ببیند و بداند که قدرت به حرافی نیست.
کد خبر: ۶۳۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 28 July 2018

سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در آئین افتتاحیه و کلنگ‌زنی ساخت 746 واحد مسکونی مددجویان استان کرمان در روستای اسماعیل آباد بخش ماهان با تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) و با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطره 6500 شهید استان کرمان اظهارداشت: تبیین نقش مردم در انقلاب اسلامی و نقش مردم نسبت به مردم بسیار ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سه پایه اسلام، امامت و امت استوار است گفت: امامت و ولایت محور ارتباط امت با اسلام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلای اسلامی تحولات عظیمی در جهان ایجاد شده است بیان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند مگر آنکه به این سه موضوع نفوذ کرده باشد.

وی با بیان اینکه هزار نقطه در سطح کشور باید آباد شود و سپاه از 17 اردیبهشت 79 این کار را آغاز کرده است افزود: سپاه به‌دنبال پیاده کردن منویات رهبری در کشور است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌گذارد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه دشمن جو روانی علیه سپاه راه‌اندازی می‌کند تا دل مردم را خالی و آنها را ناامید کند گفت: البته مشکلاتی در کشور وجود دارد اما هزاران نقطه مثبت و ظرفیت بزرگ داریم.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در داخل و خارج کشور به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند گفت: این در حالی است که با یک بررسی منطقی پیشرفت‌های پس از انقلاب مشهود است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استکبار از توفیقات سپاه و انقلاب اسلامی ناراحت است و نباید تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیریم گفت: دشمن همیشه دشمن است و باید واقعیات جامعه خود را مطالعه و بررسی کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز فقط سپاه ثارالله استان در عرصه‌های مختلف در جهت حل مشکلات مردم کارهای زیادی در دست اقدام دارد گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم چرا که امام خمینی(ره) فرمود یک موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان عوض نخواهم کرد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم 10 هزار میلیارد تومان در استان کرمان در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده است گفت: سپاه ثارالله ساخت 200 واحد را در منطقه زلزله‌زده کوهبنان در حال ساخت دارد که بخشی از آن واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سپاه سه دهستان را در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ریگان، شهداد و عنبرآباد در حال تجمیع و ساخت دارد و در دستور کار است افزود: بالغ بر 40 میلیارد تومان در شرق و جنوب استان در بحث محرومیت‌زدایی هزینه و سرمایه‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز نیز عملیات ساخت 746 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان کرمان آغاز می‌شود گفت: تعداد خانوارهایی که بیشترین نیاز را در ساخت مسکن داشتند شناسایی شده و با افتخار برای آنها خانه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل سپاه و بسیج نیز همین خدمت به مردم است و نخواهیم گذاشت مردم ما مشکلات را تحمل کنند و به مدد آنها خواهیم رفت بیان کرد: محور ارزش‌های انقلاب اسلامی مردم هستند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه سپاه برای خدمت به مردم منتظر کسی نمی‌ماند و هر جا که رهبری امر کند بسیجیان بلافاصله وارد صحنه خواهند شد گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا اگر مرد است در صحنه عمل وارد شود تا قدرت نظام اسلامی را ببیند و بداند که قدرت به حرافی نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی اگر با مدیریت جهادی و انقلابی بیایند و مشکلات خود را با سپاه مطرح کنند ما آماده هرگونه همکاری هستیم و آنها را تنها نخواهیم گذاشت افزود: حل مشکل آب خرمشهر و آبادان یک نمونه است که با مطرح کردن آن با سپاه، قرارگاه خاتم وارد عمل شد و امروز کار 10 ساله سه ماهه به پایان رسیده که با مدیریت جهادی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مزد ما دیدن لبخند چهره ملکوتی رهبر انقلاب است و چیز دیگری نمی‌خواهیم گفت: همه مشکلات کشور با استفاده از توان و ظرفیت داخلی قابل حل است اما با مدیریت‌داری نمی‌شود و نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار