سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه از سوی دولت تسهیلات خوبی در این راستا و مشوقاتی برای اشتغالزایی بیشتر در استان درنظر گرفته شده است گفت: کارآفرینان می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند اما در بسیاری موارد دیدیم که این تسهیلات جذب نمی‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 28 July 2018

محمدجواد فدایی امروز در دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان که با حضور بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد اظهارداشت: کارآفرین بودن بسیار ارزشمند است و آنها بودند که با خلاقیت خود دنیا را متحول کردند و باعث توسعه کشور شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره کارآفرینی باید در انتقال تجربیات وارد شود و در این زمینه اثرگذار باشد گفت: طبیعی است که کارآفرینان هم تقاضاها و انتظاراتی از دولت دارند که خواسته به حقی در جهت حمایت از آنها است.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه ما نیز در دولت تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم بیان کرد: ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان و همچنین ایجاد پنجره واحد الکترونیکی در اتاق بازرگانی را در راستای حذف بروکراسی اداری پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینان، استان بسیار مورد اهمیت آنها است و قدردان زحمات آنها هستیم افزود: کارآفرینان ویژگی‌هایی دارند که ما توقع داریم در بحث اشتغال استان نقش بیشتری را ایفا کنند.

فدایی با اشاره به اینکه از سوی دولت تسهیلات خوبی در این راستا و مشوقاتی برای اشتغالزایی بیشتر در استان درنظر گرفته شده است گفت: کارآفرینان می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند اما در بسیاری موارد دیدیم که این تسهیلات جذب نمی‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار