امروز با کمک 600 میلیون ریالی خیران و هییت محبان اهل بیت زندان کرمان 5 مورد جهیزیه به خانواده های مددجویان زندان های استان کرمان اهدا شد.
کد خبر: ۶۳۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 28 July 2018

رمضان امیری مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: 5 مورد جهیزیه به ارزش مجموع 600 میلیون ریال به خانواده های مددجویان زندان های استان کرمان اهدا شد.

رمضان امیری افزود: حدود 34 قلم نیازهای ضروری به ارزش هرکدام 120 میلیون ریال و در مجموع با صرف 600 میلیون ریال از کمک های خیران در قالب پنج مورد جهیزیه به فرزندان مددجویان زندان ها اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه 75 درصد زندانیان استان کرمان متاهل هستند، بیان کرد: 85 درصد این افراد دارای بیش از یک فرزند هستند و این در حالی است که وقتی نان آور خانواده دچار زندان شود، مشکلات مادی و روحی بسیاری برای این خانواده ها ایجاد می شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان ادامه داد: تعدادی از فرزندان مددجویان زندان ها سال ها عقد کرده و به دلیل عدم تامین جهیزیه دچار مشکلاتی شده بودند که با کمک خیران و هیات محبان اهل بیت (ع)، تامین جهیزیه تعدادی از آنها انجام شده است و در ادامه نیز با توسعه کمک های خیران، این اقدام خیر تداوم خواهد یافت.

امیری گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر دغدغه آسیب های اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است، اجرای برنامه های فرهنگی زندان علاوه بر مددجویان در بین خانواده های آنها نیز توسعه یافته است.

وی اظهارداشت: سال گذشته در فعالیت های فرهنگی و مذهبی بسیار خوبی در انجام شده است که این فعالیت ها در بین خانواده مددجویان نیز توسعه یافته است و یکی از این فعالیت ها جذب کمک های خیران برای کمک به خانواده های نیازمند است.

این آئین با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرمان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، خیران، جمعی از مسئولان استانی و خانواده مددجویان در سالن مرکز آموزش زندان های استان کرمان برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار