معاون منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: درآمد حاصل از بهره‌برداری اراضی ملی در قالب طرح‌های مشارکت مردمی از مجریان طرح‌ها در جنوب کرمان، 263 میلیون ریال است.
کد خبر: ۶۳۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 02 August 2018

حسین مرادکریمی  با ارائه گزارشی از اداره استعدادیابی طی چهار ماه سال 97 اظهار داشت: مدیریت منابع طبیعی در قالب طرح مشارکت مردمی با متقاضیان و مجریان طرح‌ها در راستای اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع در سطح 81.5 هکتار قرارداد منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح هادی مصوب روستایی بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به بنیاد مسکن 188 هکتار زمین واگذار شده است، بیان داشت: همچنین در راستای طرح کاداستر اراضی واگذاری و تعیین کاربری زمین‌های ملی و دولتی، نقشه‌های استعدادیابی و کاربری در سطح 225 هکتار تهیه شده است.

مرادکریمی با بیان اینکه 9 هکتار از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرها مطابق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تحویل داده شده است، تصریح کرد: 92 هکتار از اراضی ملی و دولتی در راستای اجرای طرح‌های وابسته به کشاورزی و غیره به مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تخصیص یافته است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در بحث وصول مطالبات دولت ادامه داد: درآمد حاصل از بهره‌برداری اراضی ملی در قالب طرح‌های مشارکت مردمی از مجریان طرح‌ها 263 میلیون ریال است.

وی با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و دفاع با ستاد کل نیروهای مسلح به منظور مستندسازی اراضی در اختیار این نیروها افزود: تعداد 14 فقره توافقنامه در قالب 288 هکتار منعقد شده است.

مرادکریمی در بحث اعطای مجوز بهره‌برداری به دستگاه‌های دولتی‎ عنوان کرد: مجوز بهره‌برداری سه هکتار از اراضی ملی و دولتی برای نصب دستگاه‌ها و تأسیسات به اداره‌ها و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت بر اساس مصوبه کمیسیون مستندسازی ریاست جمهوری داده شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار