تابناک کرمان- در دومین گردهمایی سراسری مسؤلیت های اجتماعی که در سالن همایش‌های صداوسیما با حضور وزیر راه مسکن و شهرسازی و مدیران و مسئولین کشوری برگزار شد. در بین صنایع، معادن و کارخانجات کشور از گروه سیمان کرمان بعنوان یکی از پنج شرکت برگزیده حوزه مسولیت اجتماعی با اهداء تندیس زرین و لوح یادبود تقدیر شد.
کد خبر: ۶۳۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 04 August 2018

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی تابناک کرمان، دومین دوره جایزه مسؤلیت های اجتماعی بعنوان معتبرترین نشان و تندیس کارکردهای اجتماعی صنایع، شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی کشور محصوب می‌شود که علاوه بر جایگاه ویژه داخلی، مورد حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی و از طرفی مورد تأیید و مطابق چ استاندارد CSR اتحادیه اروپا میباشد.

در حاشیه این مراسم آقای مهندس رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان ضمن تقدیر از مجموعه همکاران سیمان کرمان عنوان داشت: کسب تندیس زرین مسؤلیت اجتماعی بعنوان یک نشان معتبر ملی و بین المللی گواه ایجاد تحول در نظام مدیریتی، بهبود انجام فعالیت‌های اجتماعی مبنی بر تولیدات، محصولات و بطورکلی کارکردهای این کارخانه، تقویت و توسعه روابط سرمایه گذاران، اعضاءهیات مدیره و سایر ذینفعان، تبادل اطلاعات و همفکری با سطوح مختلف سازمان جهت مشخص شدن چالش‌ها و ریسکهای اجتماعی و زیست محیطی و رفع آن و نیز ده‌ها اقدام اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی دیگر درسیمان کرمان است که براساس گزارش پايداری جهانی GRI که بیانگر مدل حکمرانی سازمان و تعهد آن به یک اقتصاد جهانی پایدار تهیه و ارزیابی گردیده است.

مدیرعامل سیمان کرمان افزود: قطعاً این کارخانه 50 ساله امانتی است که باید قوی تر و موفق تر از پیش با رفع نواقص و معایب گذشته تحویل آیندگان گردد.
توجه به حفاظت از محیط زیست، اقدامات موثر در جهت جلب رضایت مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کننده، تولید محصولات مطابق با اصول ارگونومی و سلامت جسمی مصرف کنندگان همچون سیمان 25 کیلویی و مطابق با استانداردهای روز ملی و بین المللی در کنار انجام برنامه های فرهنگی تفریحی برای پرسنل و شهروندان ، انجام فعالیت‌های فرهنگی پیرامون مسئله مهم ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده معظم ایشان و انجام اقدامات فنی ، عملیاتی ، انجام خدمات آموزشی ، فرهنگی حول محور مسائل زیست محیطی و بهبود زندگی در رده های مختلف سنی اعم از کودکان نوجوانان و بزرگسالان و صرف هزینه های قابل توجه در راستای نصب و راه اندازی آخرین تکنولوژی فیلتراسیون و غبارگیر روز دنیا و نگهداری وگسترش فضای سبز و زیبا سازی و جمع آوری ضایعات پلاستیکی بصورت دوره ای در ورودی شهرکرمان و در نهایت کسب عنوان صنعت سبز گوشه ای از اقدامات موثر وقابل توجه سیمان کرمان در عرصه مسئولیتهای اجتماعی است.

مهندس رحمانی عنوان داشت: توجه به حفاظت از محیط زیست بعنوان یکی از اصلی ترین بخش‌های مسئولیتهای اجتماعی در صدر اولویت‌های سیمان کرمان قراردارد و در عمل نیز ثابت شده است که عنوان صنعت سبز به حق شایسته این صنعت کهنسال است.

سیمان کرمان بعنوان تنها شرکت سیمانی منتخب در ممیزی اولیه درحالی بعنوان یکی از پنج شرکت برتر کشور تندیس زرین دومین دوره مسئولیت اجتماعی را تصاحب کرد که بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی ، تولیدی ، مالی بزرگ کشور یا در مرحله ممیزی و یا در سطوح پائین تر متوقف شدند.

روابط عمومی گروه صنایع سیمان کرمان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم شریف استان کرمان، جامعه کارگری و بویژه همکارن در کلیه رده های شرکت، افقهای روشن تری را برای این مجموعه مسئلت دارد.

سیمان کرمان جزو یکی از 5 شرکت برترکشور، تندیس طلایی مسؤلیت های اجتماعی را تصاحب کرد
 

انتهای پیام/ فرزانه اکبری

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار