رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه به زائران اربعین حسینی از داخل کشور و یا خارج کشور به‌صورت رایگان خدمات‌درمانی ارائه می‌شود گفت: بیمه درمانی برای زائران اربعین در این ایام برقرار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 06 August 2018

سیدمحمد صابری امروز ظهر در جلسه ستاد استانی اربعین که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه نیروهای اورژانس کرمان به مدت 25 تا 30 روز در منطقه حضور دارند اظهارداشت: در این مدت به هیچ عنوان از ظرفیت خدمت‌رسانی بهداشتی و پزشکی استان کاهش داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بیمه درمانی برای زائران اربعین در این ایام برقرار می‌شود و تاکید است که زائران دفاتر بیمه بهداشتی خود را به همراه داشته باشند گفت: توزیع مواد غذایی در موکب‌های بین جاده‌ای باید نظارت و کنترل شود و توزیع غذا بهتر است به‌صوررت یکنواخت انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: 108 پایگاه جاده‌ای و 38 پایگاه شهری نیز در استان کرمان فعال هستند و خدمت‌رسانی لازم به زائرین اربعین خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه به زائران اربعین حسینی از داخل کشور و یا خارج کشور به‌صورت رایگان خدمات‌درمانی ارائه می‌شود تصریح کرد: اینکه سال گذشته عنوان کردند زائر پاکستانی در بیمارستان بستری شده و برای ترخیص با مشکل مالی روبه‌رو بوده است، صحت ندارد.

حجت‌الاسلام مصطفی بساوند معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه از محل موقوفات با نیت واقف آمادگی داریم تا نسبت به خدمات‌دهی به زائران اربعین عبوری از استان کمک کنیم اظهارداشت: عمده این زائران از کشورهای افغانستان و پاکستان هستند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار