معاون استاندار:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه حضور نهادهای مردمی و بخش خصوصی در کنار دولت الزامی است، گفت: طی سال های اخیر فعالیت سازمان های مردم نهاد در این استان از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
کد خبر: ۶۴۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 14 August 2018

حمید ملانوری روز دوشنبه در نخستین همایش استانی تشکل های اجتماعی افزود: از ابتدای دولت یازدهم شاهد رشد چشمگیر سازمان های مردم نهاد بوده ایم و این بهترین راه است که بتوانیم توسعه پایدار و پرشتابی را در کنار برنامه ها و مدیریت دولت از توان بخش خصوصی در زمینه های مختلف داشته باشیم.
وی تعداد مجوزهای ارائه شده از سوی وزارت کشور در استان کرمان را 140 مورد اعلام کرد و گفت: این مجوزها که در حوزه های پیشگیری ، توانمندی ، محیط زیست ،ورزش، درمانی، خیریه، ازمان مردم نهاد آموزشی و میراث فرهنگی بوده از سال 92 به بعد 75 درصد رشد داشته است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمان با تاکید بر تخصصی کردن فعالیت های مردم نهاد گفت: باید کمک کنیم این ظرفیت در راستای برطرف کردن نیازهای واقعی جامعه قرار گیرد.
ملانوری گفت: 10 استان کشور از جمله کرمان به عنوان پایلوت برای دفاتر تسهیل گری انتخاب شده اند که 10 دفتر نیز در مناطق توسعه یافته و ناپایدار با مدیریت متخصص بخش خصوصی در استان کرمان ایجاد شده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار