سرپرست استانداری کرمان:
سرپرست استانداری کرمان گفت: بین ۲۵ تا ۵۰ درصد واحدهای تولیدی استان کرمان غیرفعال یا نیمه فعال هستند.
کد خبر: ۶۴۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 19 August 2018

محمدجواد فدایی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سالن شهید مرتضوی استانداری ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار داشت: فضای سرمایه گذاری در کشور و مناسب نیست.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ما بحث اشتغال است و حل این مشکل مورد تاکید همه مقامات کشور است.

سرپرست استانداری کرمان گفت: برای اشتغال چاره ای جزء سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولید و صنعتی نداریم تا بتواینم افراد جویای کار را مشغول به کار کنیم.

فدایی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه سرمایه گذاری سال ۲۰۱۸ چهار رتبه نسبت به سال قبل تر تنزل پیدا کرده ایم و از رتبه ۱۲۰ به رتبه ۱۲۴ رسیده ایم.

سرپرست استانداری کرمان گفت: شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری در استان کرمان وجود دارد؛ بین ۲۵ تا ۵۰ درصد واحدهای تولیدی استان کرمان غیرفعال یا نیمه فعال هستند.

وی بیان داشت: بخشی از پژوژه های عمرانی ما در استان به دلایل مختلف تعطیل هستند و ما در زمینه بحث اشتغال و بیکاری شرایط خوبی نداریم و اکنون تحصیلکرده ها و نخبگان ما بیکار هستند.

فدایی عنوان کرد: همه ما موافق با حفظ محیط زیست هستیم و آیین نامه ها و مقررات محیط زیست را قبول داریم؛ اما کار تولید و سرمایه گذاری نباید به خاطر محیط زیست تعطیل شود.

وی عنوان کرد: ما برای اجرای پروژه های عمرانی بدون آسیب به محیط زیست نیاز به یکسری مقررات، ضوابط و راهکارها داریم که واحدهای تولیدی آنها را رعایت کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه ضعف کارشناسی این راهکارها را ارائه نمی دهیم یا در مدت زمان طولانی جواب می دهید و این خود مشکل ایجاد می کند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: درخواست داریم دستور دهید با بررسی علمی و کارشناسی دقیق راهکارهای در یک مدت زمان محدود داده شود که پروژه های عمرانی، تولیدی و سرمایه گذاری معطل نماند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار