رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: واحدهای صنعتی استان کرمان کاملا ملزم هستند مسائل زیست محیطی را رعایت کنند.
کد خبر: ۶۴۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 19 August 2018

مهدی حسینی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری اظهار داشت: بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان انجام شده که در حال تکمیل ارزش افزوده زنجیره های تولید منابع خدادادی در استان هستیم.

وی گفت: کرمان را در آینده علاوه بر استان معدنی به عنوان استانی صنعتی خواهید شناخت.

حسینی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر پروژه های ۲۳ میلیون تنی کنسانتره، ۲۸ میلیون تنی گندله، ۱۰ میلیون تنی آهن اسفنجی، ۱۰ میلیون تنی شمش، صنایع کک و تکمیل زنجیره های مختلف در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به وجود ضعف در بحث مدیریت گفت: هنوز بعضی از ضوابط و استانداردهای لازم در کشور شناخته شده نیست که ما را دچار چالش در زمینه صدور پروانه های بهربرداری کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان بیان داشت: عدم صدور پروانه بهره برداری تبعاتی بدی برای واحدهای تولید ایجاد می کند.

حسینی نژاد تصریح کرد: در خواست داریم این اختیار به مدیرکل محیط زیست استان کرمان داده شود بتواند با اخذ تعهد پروانه بهره برداری را صادر کنند؛ واحدهای صنعتی ما کاملا ملزم هستند مسائل زیست محیطی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در بعضی از جاها در زمینه انجام ضوابط زیست محیطی با یکدیگر اختلاف نظر داریم نیاز است یک مرجع در زمینه اختلاف نظرها داشته باشیم که این حوزه ها را قضاوت کند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار