مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز ۲۱۰ واحد مسکونی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به بهره‌برداری رسیده است گفت: ساخت این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و دلایل تاخیر در ساخت این واحدها نوسانات قیمت در بازار بوده است.
کد خبر: ۶۴۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 01 September 2018

عباس صادق زاده صبح امروز در آئین واگذاری همزمان هزار و 572 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توسط محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: در ادامه پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید تعدادی از پروژه‌ها امروز به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 12 پروژه آماده افتتاح دیگر نیز در کرمان داریم که در روزهای آینده افتتاح می‌شوند گفت: این پروژه‌ها شامل 13 هزار متر ساختمان ویژه معلولین است که با مشارکت صد در صدی خیرین ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز 210 واحد مسکونی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به بهره‌برداری رسیده است افزود: میزان کل پرداخت بلاعوضی که انجام شده بالغ بر سه میلیارد و پانزده میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه 62 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات با بهره کم هم به مددجویان اعطا شده است عنوان کرد: 66 واحد آن ویژه خانواده‌های چند معلولیتی بوده است.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از سال 90 آغاز شده و امسال به بهره‌برداری رسیده است بیان کرد: دلایل تاخیر در ساخت این واحدها نوسانات قیمت در بازار بود که پیمانکاران را با مشکلاتی روبه‌رو کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار و 435 واحد مسکونی در کرمان در دست احداث است گفت: 4 هزار و 545 واحد نیز از سال 90 تاکنون واگذار شده است.

با اشاره به اینکه هزار و 250 واحد در مرحله واگذاری و پیشرفت بالای 80 درصدی قرار دارند که در آینده نزدیک واگذار می‌شوند افزود: تا پایان سال 97 نیز هزار و 500 واحد که در حال حاضر پیشرفت 75 درصدی قرار دارند به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار