رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه بی‌کفایتی عده‌ای در وزارت ورزش و فدراسیون مانع از دستیابی زهرا نعمتی به مدال مسابقات آسیایی جاکارتا شد، گفت: از وزیر ورزش خواسته شده تا با خاطیان برخورد شود.
کد خبر: ۶۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 01 September 2018

محمدرضا پورابراهیمی امروز در چهارمین جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون که در گلبافت برگزار شد با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای حرکت رو به جلو و پیشرفت و توسعه این منطقه است.

وی با اظهار اینکه "امروز بانوی ورزشکار و قهرمان ما زهرا نعمتی در جمع ما نیستند" گفت: به‌دلیل بی‌کفایتی برخی از افراد در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون این بانوی توانا و ورزشکار ما از کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی جاکارتا محروم شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌ای که هفته گذشته به وزیر ورزش و جوانان نوشته است گفت: در این نامه درخواست شده تا با خاطیان برخورد جدی و از این بانوی طلایی کشورمان دلجویی شود.

وی با بیان اینکه "دو هفته گذشته به‌اتفاق معاون بنیاد مسکن کشور به این منطقه سفر کردیم و در روستاهای مختلف این بخش حاضر شدیم" افزود: گلبافت یک منطقه چهارفصل با محصولات گیاهی متنوع است و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده و فضای نشاط و همدلی در این بخش موج می‌زند.

پورابراهیمی با یادآوری اینکه این منطقه جزو مناطق زلزله‌خیز استان است، گفت: با حضور معاون بنیاد مسکن کشور مسائل و مشکلات این منطقه در حوزه طرح‌های هادی روستایی، وام‌های بنیاد مسکن بررسی شد.

وی با ابراز اینکه مسائل حوزه زیرساخت‌ها در این بخش و مسائل آب و گاز این منطقه بررسی و پیگیری شده و اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده است گفت: در حوزه بهداشت و درمان مشکل دستگاه رادیولوژی این بیمارستان حل شده و تجهیز مرکز درمانی جدید این منطقه در حال انجام است و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه در جلسه شورای اداری که دو هفته قبل برگزار شد تمام مسائل و دغدغه‌های امام جمعه و مسئولان بخش مطرح شد تأکید کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام شده و مطمئن هستیم گلبافت در سال‌های آینده به رونق و پیشرفت خوب و مطلوبی می‌رسد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار