رئیس دامپزشکی سیرجان خبر داد
رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان گفت: در پی بازرسی کارشناسان این شبکه از تالارهای پذیرایی مقدار 340 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف گوشت قرمز و مرغ را کشف و ضبط و معدوم کردند.
کد خبر: ۶۵۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 10 September 2018

علیرضا زینلی‌پور اظهار داشت: در پی بازرسی کارشناسان این شبکه از تالارهای پذیرایی مقدار 340 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف گوشت قرمز و مرغ را کشف و ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان ضمن هشدار به عرضه کنندگان مواد لبنی و دامی به مردم بیان داشت: نظارت‌های مستمر و مداوم کارشناسان دامپزشکی امکان عرضه فرآورده‌های دامی غیر بهداشتی را به حداقل رسانده و این مقدار گوشت که قرار بود در طبخ غذا به مصرف مردم برسند دارای انقضای تاریخ، نداشتن هویت و عرضه غیر بهداشتی بود.

زینلی‌پور گفت: واحد نظارت این شبکه در ایام دهه محرم هم طرح ویژه نظارت بر تمام واحدهای صنفی تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان را تشدید کرده و متخلفان در این زمینه را برای برخورد قانونی به مراجع ذیربط معرفی می‌کند.

وی از مردم خواست ضمن همکاری با این شبکه در صورت مشاهده هرگونه موارد خلاف و مشکوک که عرصه سلامت آنان را به خطر می‌اندازد مراتب را با تلفن 42205036 به شبکه دامپزشکی سیرجان اطلاع دهند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار